הכיסאות המומלצים לישיבה ממושכת

ישנם מספר פרמטרים חשובים בבחירת כיסא למשרד הביתי. הוא לא רק צריך להתאים מבחינה עיצובית לחדר העבודה, אלא הכי חשוב שיהיה נוח לישיבה ארוכה ומרובה. אז איך ניגשתי לבחירה של הכיסא ומתי עצרתי והבנתי שמצאתי את היחיד במינו? להלן התקציר המפורט..

אגלה לכם את הסוף ,בחרתי בכיסא הזה , כיוון שהוא התאים לי מבחינת כל הפרמטרים הרשומים מטה. תמיד ניתן לקנות חדש ואת הקודם, במיוחד אם לא היה בשימוש רב, ניתן להעביר לחדר אחר או לתת לקרובי משפחה או חברים. כיסא טוב תמיד ישמחו לקבל.

מדדים עקריים

כיסא איכותי הוא כיסא אפקטיבי בכך שיספק יכולת ישיבה ארוכה עליו ופרודוקטיביות בעבודה. איך? הגוף לא יתעייף לשבת עליו ולא נצטרך לקום כל חצי שעה. כדי שנוכל לשבת בנוחות פרק זמן ארוך ,אנחנו צריכים תמיכה לגב עליון, גב תחתון, ידיים והאגן עם יכולת כיוונון של חלקים שונים של הכיסא, בכך נתאים אותו מקסימלית לגוף.

מחיר

מצד אחד אין סיבה שכיסא זול יהיה לא טוב, מצד שני כיסא יקר לא אומר בכרח שהוא כיסא מעולה, לרוב נשלם יתר על השם של המותג ולא על האיכות של הכיסא.

לכן חשוב לקרוא המלצות ,אם קיימות. אם לא פשוט להכנס לחנות עם מגוון רחב של כסאות בתצוגה ולשבת על כל כסא שמתאים לקרטריונים שלכם. מינימום לכסא טוב הוא כ 400 ש"ח ואין גבול למקסימום.

התאמה לעיצוב

כדאי להתאים את הכיסא לעיצוב הכללי של חדר העבודה, יש בשוק מגוון רחב של כיסאות עם צבעים וסוגי בד שונים. בכל דגם יש לפחות שני סוגי צבע ולפעמים גם סוגי בד. אני לא הייתי מתעקבת ומקדישה יותר מדי זמן להתאמה של הכיסא לעיצוב של המשרד , תפעלו לפי השיקול הבא: האם תרצו להבליט את הכיסא? אם כן תבחרו בצבע חזק ובולט כמו אדום או צהוב, אם המשרד מעוצב באופן סולידי,תחשבו על כיסא מעור או דמוי עור. כיסא בצבע שחור או אפור, תתאים לכל סטייל של עיצוב.

האם לרכוש בכל מקום

הייתי ממליצה לבקר במספר חנויות עם תצוגה רחבה של כיסאות משרד ולהתנסות בישיבה בכיסאות . היום יש הרבה חנויות אונליין המציעות מגוון דגמי כיסאות. תקלידו את שם הדגם שאהבתם ותבדקו את המחיר, לא בכל המקרים המחיר יהיה נמוך יותר ממה שראיתם בחנות הפיזית. אם הדגם תואם והמחיר מתאים , תציצו בביקורות שנרשמו, לפעמים זה עוזר להחליט סופית אם תלכו על הדגם שאהבתם ואם החנות התנהגה כמצופה בכל מה שקשור להזמנה ומשלוח. תבדקו את עניין המשלוח והאחריות שהחנות מציעה. המשלוח יכול לעלות יחסית יקר כי מדובר במשקל ובנפח לא קטן. אבל לפעמים זה שווה כי לא תצטרכו לבזבז את זמנכם לנסיעה לחנות הפיזית. אם הכל מתאים ,קדימו תזינו את כל הפרטים ולאחר מספר ימים כל מה שישאר לכם לעשות זה להרכיב את הכיסא,לשבת ולעבוד !

תתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *