שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פודקאסטים מומלצים לעובדים מהבית וגם מחוץ לבית

ויקטוריה צ'רנוגלז - כותבת תוכן, בעלת חברת TASTO- אתר אינטרנט ככלי לצמיחה עסקית

כמה פעמים התעצבנת, התבאסת וכן גם קיללת שהיית באמצע הפקק לעבודה או בחזרה הביתה? או סתם נסיעה ארוכה שבה כבר נמאס לך לשמוע רדיו, חדשות או שירים? כנראה זה קורה כל יום, זאת המציאות של חיינו, אבל איך נתמודד עם זה? אני מאז המצאת ספרי אודיו ופודקאסטים נהנת להיות תקועה בפקק או לעשות נסיעה ארוכה. זה הזמן היחיד בו יש לי שקט, אין הצקות מהסביבה, זמן אותו אני מנצלת בתבונה. מגלה, לומדת ומרחיבה אופקים.

להלן רשימה מפורטת של פודקאסטים מומלצים לעובדים בכל מקום בעולם, שגיליתי ומקשיבה להם בנסיעה וגם בזמן ההליכה.

פודקאסטים מומלצים בשפה העיברית

עסק זה לא דבר מסובך עם לירון מור – מומלץ לכל מי שהתחיל או לקראת פתיחת עסק קטן או בינוני. טיפים לפיתוח העסק, לדרכי שיווק ומכירות. מה חשוב בתחילת דרכינו כעסק ובמה להתמקד פחות. דרכי התמודדות עם כשלונות ואתגרים.

לירון מור בעלת בית הספר לעסקים, עם ניסיון של למעלה מעשור בתחום. מעבירה את נושאי הפודקאסט בצורה מדויקת וממוקדת. ישנם פודקאסטים בהם היא מארחת יזמים שעברו דרך מעניינת עד הצלחתם, חולקים מהניסיון והתובנות שהגיעו אליהם מתוך ניסיון בחיי העסק. בנוסף בפודקאסט משתתפים מומחים מתחומים הבאים: מכירה, שיווק, חשיבה על שפע, הצלחה ועוד.

"העסק הוא ההתפתחות האישית שלך"

לירון מור

מיינדסט – התפתחות אישית עם שלומי חסטר – האם ניתן לשפר ולהגיע לחיים מאושרים יותר בעזרת שינוי המיינדסט? למה יש אנשים מסוימים שהם בריאים, מאושרים ומצליחים? האם הבדלים בדפוסי החשיבה, האמונות וההתנהגות היא התשובה לחיים שהיינו רוצים לחיות?

שלומי חסטר מנסה לענות על השאלות בעזרת מומחים מתחומים הבאים: יזמים בתחום הרפואה והספורט, פסיכוטריפיה. תגלו מה זה סטוריטלינג, תכירו אנשים שחוו משברים ויצאו מהם פי אלף חזקים יותר, את מי תשמעו בפודקאסט? איש ברזל, לוחם קומדנו, ג'ודוקא ועוד. תקשיבו לנושאים מרתקים בפודקאסט כמו: מה זה פסיכולוגיה חיובית, מנהיגות עצמית והתפתחות אישית ומנהיגות בתקופת אי ודאות, דימוי עצמי, מדיטציה, מינימליזם, לחיות את המציאות שלנו על פי הבחירה שלנו, השפעת הסביבה עלינו ומה הצעדים להיות מי שאנחנו רוצים להיות , שינויים ולמידה תמידית, עיצוב לייבסטייל ועוד מלא מלא נושאים ואנשים מעניינים.

"Mindset זה המפתח להצלחה, בכל תחום בחיים"

שלומי חסטר

פופקורן – ליאור פרנקל – ראיון שבועי עם אנשים מעניינים, בעלי קריירה שונה ומסקרנת. ליאור פרנקל עובר יחד עם האורחים על שלבי הקריירה שלהם, מנתחים את השלבים ומסיקים מסקנות שיכולות לכוון את המאזינים להגיע למקום שהם רוצים וחולמים, בקריירה וגם בחיים באופן כללי.

הפודקאסט מתחיל בזה שהמרואיין מספר את הדבר ההזוי ביותר שקרה בחייו הקשור לקריירה. לא תאמינו מה האנשים עוברים..

חלק מהנושאים שתאזינו להם: איך להתאים את החלום שלנו למציאות, איך לשנות טאבו ועוד בגיל צעיר, רשת קשרים ומכירות בעולם החדש, החינוך בעתיד, איך מספרים סיפור בעזרת וידיו, המילה הכתובה ועתידה בעידן של טיק טוק ואינסטוש.

נא לא להסיק מסקונות על הפודקאסט, כי לא כתבתי ופירטתי יותר מדי עליו. הפודקאסט מומלץ ביותר, לא ממוקד מדי ופותח את הראש להרבה נושאים שאנחנו לא חושבים ולא מכירים.

"אז תגיד.. "

ואז מסכם במשפט או שניים שיחה של רבע שעה, בום!

ליאור פרנקל

סופרטולז – תומי בראב – פודקאסט שיחסוך לכם זמן, לכל מי שאוהב טכנולוגיה ורוצה להיות פרודוקטיבי. גם אלה שלא מתחברים לנושא הטכנולוגי ירצו להבין ולהשתמש בכלים טכנולוגיים כיוון שיבינו מה הם מפסידים, אם לא משתמשים בשפע שמוצע לנו בעידן הזה הסופר טכנולגי.

מהאזנה לפודקאסט תדעו איך להחזיר את השליטה שלנו על טכנולוגיה, להיות פרודוקטיבי, איך להשתדרג בכל תחומי החיים על ידי שימוש בכלים טכנולוגיים. תקבלו סקירה של כלים לעל אנושיות.

נושאים בהם דנו האורחים בפודקאסט: טכנולוגיה – הורים – ילדים, קשב בעידן הטכנולוגי, איך ללמוד במהירות בעזרת הכלים החדשים, להיות הורה ולישון טוב בלילה, איך לחסוך שעה ביום, מיקסום הכסף ועוד הרבה נושאים מעניינים.

הפודקאסט האחרון הוקלט בחודש מרץ 2020, מקווה שיהיו עוד פודקאסטים בהמשך, אבל כל מה שהוקלט מסוף 2018 ועד הפודקאסט האחרון, מעניין, מסקרן ועושה חשק לנסות את כל הכלים שסוקרים במהלך הראיונות.

בקצרה על תומי בראב: יזם ומנהל שיווק, נכנס לרשימת היזמים של פורבס ישראל ,צעירים מתחת לגיל 30. אם הוא הספיק להיכנס לרשימה היוקרתית של פורבס לפני גיל 30, כנראה שהוא יודע לנצל את הכלים העומדים לרשותנו בצורה היעילה שיכולה להקפיץ גם אותנו קדימה.

הביולוגיה של הווינרים – איתן עזריה , שחקן כדורגל לשעבר, כיום משמש כיועץ מנטלי. מעביר את ההתמודדויות הקיימות בספורט לחיינו שבשיגרה. כן יש הגבלה בין ספורט לחיים.

מגיל קטן מודדים אותנו על פי התוצאות, הצלחות במבחן, זמן ריצה של 100 מטר, האם יש לך תואר וגם כמה ובאיזה מקצוע, כמות הכסף שיש לך בבנק, כמה אכלת, האם הצלחת לרדת או לעלות במשקל ועוד. אם נתבונן בנו ובאחרים בלי להתייחס לתוצאות, הרי כולנו נולדנו לעולם הזה כבר אלופים, אנחנו טובים ומוצלחים גם בלי כל ההיגשים. כאשר נשחק את המשחק עם חשיבה ומודעות שאנחנו לא נמדדים לפי כמות הגולים שנבקיע, רק המחשבה הזאת תשחרר אותנו והסיכוי שנבקיע יותר רק תיגדל. אז איך בונים זהות מנצחת ללא תלות בתוצאות? כנסו לאתר של איתן עזריה וגם תקשיבו לפודקאסט שלו.

"אלופים מעצם היותכם. בדיוק כפי שנולדתם!"

איתן עזריה

עבודה מהבית – פודקאסט שגיליתי לגמרי במקרה, ביצעתי חיפוש לצמד מילים "עבודה מהבית" באפליקציית ספוטיפאי. זהו פודקאסט יחסית חדש, בו הוא – יהודה והיא – דניאלה, בעל ואשה שמנהלים חנות אינטרנט ועסק מצליח מהבית, מדברים על זה.. מכניסים אותנו לסלון שלהם, חולקים, חושפים ומדברים על נושאים שכל אחד חווה או יחווה אם יפתח עסק מהבית או גם מחוצה לו, אבל או גם כל אחד שעובר תהליכים בחייו, אם זה משברים ואתגרים, חיי משפחה, עומס, שחיקה בעבודה ועוד.

בין הנושאים שתאזינו יהיו: איך זה להתקיים מעסק שממשיך לפרנס את המשפחה גם בתקופת הקורונה ומשבר וקושי אישי, חלומות שחולמים בזמן פתיחת העסק, ניהול זמן לעצמאיים, איזה עסק יש לכם או אתם רוצים שיהיה : לייפסטייל או סטארטאפ ועוד נושאים מעניינים. הפודקאסט מועבר בצורה מעניינת, מצחיקה ושנונה. במהלך ההאזנה תגלו עוד מספר פודקאסטים וספרים מומלצים, באנגלית. אני אוסיף יותר מאוחר גם פודקאסטים בשפה האנגלית שהאזנתי להם ומצאתי לנכון להמליץ, אם זה בגלל הייחודיות או תרומה ניכרת לתודעה, למידה והעשרה.


אשמח לתגובה שלך לגבי ההמלצות שלי, אם אהבת וגם אם לא ממש. אמליץ גם לשתף את המאמר הזה בין חבריך , כדי לעזור להם להשתעמם פחות בפקקים ונסיעות. כמובן מחכה להמלצות שלך לגבי פודקאסטים שהקשבת להם ואהבת, בכל נושא בעולם. ככה שהזמן שנעביר בפקקים יהיה יותר פרודוקטיבי.

האזנה נעימה ומעשירה

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

איך להתגבר על דחיינות

דחיינות בזמן העבודה מהבית – איך מתגברים עליה תכלס

לא פעם אני מתכננת לבצע משימה עם תאריך סיום , רושמת את המשימה ביומן, כותבת על נייר "ממו" דביק בצבעים עזים ומדביקה אותם על מסך מחשב ומקרר. כותבת על דף המשימות היומי ו… יום למחרת מעתיקה את אותה המשימה שוב למשימות של אותו יום ודוחה אותה ליום הבא. שמה לב שתאריך סיום המשימה היה כבר לפני שבוע, מתעצבנת עוד יותר ומחליטה שהיום אני שוכחת ממנה ולא עושה אותה, דווקא!!

קרא עוד »

בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
העסק חייב לצמוח!

צמיחה = יותר הכנסה
יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים

 

רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?