בשנים האחרונות התפתחות טכנולוגית גוברת מה שמביא ללעומס יתר בכמות המידע שאנחנו מקבלים , הגורם לעומס ולחץ בכל תחומי החיים. אני החלטתי לנצל את המצב לטובה ולנסות להקל על חיי האישיים והעסקיים על ידי שימוש בתוכנות ואפליקציות העוזרות בתחומים שונים והתנהלות היומיומית שלנו.

בעמוד הזה אעדכן מדי פעם את התוכנות והאפליקציות, כיוון שהן מתחדשות ומשתכללות בתדירות יחסית גבוהה.

ההמלצות יהיו על אפליקציות ותוכנות שהתנסיתי בהן ועזרו לי להתקדם או לשפר ביצועים בתחומים מסוימים.

מדיטציה: Buddhify 2

בחיי היומיום העמוסים שלנו , קשה למצוא זמן לעצמנו אנו , למספר דקות של מדיטציה. Buddhify תאפשר לכם לתרגל מדיטציה העוזרת להפחתת מתחים, לריכוז ומנוחה בכל שעות היממה. בבוקר ,במהלך העבודה , בהפסקות קצרות בין משימה למשימה וכמובן לפני השינה. האפליקציה מציעה מגוון מצבים בהם כל אחד מאיתנו יכול להמצא בו ברגע נתון , ורוצה לפתור או לשפר אותו. בעזרת גלגל עם מספר רב של מצבים ,כמו : הליכה, קושי להירדם, הפסקה , לחץ, נמצא עם חבר ועוד אתם בוחרים את האפליקציה ומתרגלים בין 4 ל 30 דקות.

פיצ'רים נוספים: מדיטציה לילדים , סטטיסטיקות שונות של התירגול שלכם , הצטרפות לקהילה.

תקראו את הביקורות לפני הרכישה, ישנם המלצות חמות לאפלקציה בנוסף להמלצה שלי כמובן.

עלות חד פעמית של האפליקציה : 14 .

ניהול פרויקט – עבודה משותפת על פרויקט : Trello

עובדים על פרויקט או מארגנים אירוע או נופש, זאת האפליקציה המומלצת בשבילכם. Trello נמצאת בענן, ניתן לעבוד איתה גם על סמרטפון או מחשב . כל משתתף יכול להעלות קבצים, לעדכן בהתקדמותו ,לשלאול שאלות ,להגיב ועוד.

האפליקציה מאפשרת לתכנן ולעקוב לא רק אחרי פרויקט בעבודה ,אלא גם אם מדובר במטרה אישית שאתם מעוניינים להשיג, תוכלו לבנות יעדים ולפעול על פיהם עד להשגת המטרה . שימוש נוסף יכול להיות פרויקט של תכנון נופש משפחתי או אירוע משפחתי בו כל אחד מבני המשפחה מקבל משימות ומעדכן את כולם באיזה שלב הוא נמצא .טיפים שיקבל מבני השמפחה כשישתף בקושי או בעיה שנתקל בהם במהלך הפרויקט המשפחתי המשותף.

ישנה גירסה חינמית לתוכנה שתורידו למחשב , האפליקציה,לסמאטפון, חינמית למשך 30 יום.

ניהול זמן ומשימות : Toggl

כל יום עבודה מתחיל במשימות שהכנסתם לאפליקציה יום לפני. משימות , שעת התחלה ושעת סיום. סוגי משימות שונות נצבעים בצבעים שונים. לדוגמא , עיצוב האתר, כתיבת תוכן או זמני נסיעה לעבודה או לקוח . לכל אחת מהמשימות הללו יהיה בצבע שונה. מה שמאפשר מבט כללי ומסכם של סך השעות שאתם משקיעים במשימה מסוימת. לנתח האם משימה שאורכת X שעות יכולה להתקצר וכך תרוויחו יותר זמן לעצמכם. האם ההתקדמות בפרויקט היא התקדמות תקינה או שאתם נמצאים באיחור ? את הנותונים ניתן לייצא למספר סוגי קבצים : אקסל, PDF או CSV. את הקבצים ניתן לחלוק עם העמיתים כך כל אחד יראה את התמונה הכללית של ניהול המשימה.

עלות חודשית : 10$

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *